Řízení zakázek
Samostatný řemeslník si svou práci uhlídá i bez výkonnějšího programu.
Jste však v situaci, kdy:
- Potřebujete efektivně vytvářet a rozesílat nabídky a následně vyhodnotit, co jste nabízeli, co si zákazníci objednali a co jste nakonec dodali?
- Přijímáte jednu zakázku za druhou, a tyto postupně realizujete?
- Potřebujete vědět, co máte pro danou zakázku skladem a co už jste objednali, a samozřejmě s ohledem na ostatní zakázky?
- Máte více spolupracovníků a potřebujete rozvrhovat a vyhodnocovat jejich čas na zakázky?
- Potřebujete vědět, co vám už bylo dodáno a co ještě chybí?
- Potřebujete vědět, co jste vy už dodali a co ještě chybí?
- Potřebujete vyhodnotit zakázky, a to jak obsahově, tak finančně včetně zohlednění speciálních cen pro konkrétní zakázky?
Potom máte na vybranou:
Buď si pořídíte pořádný sešit,
nebo si založíte mnoho tabulek Excelu,
nebo se vrhnete do náročné implementace rozsáhlejšího ERP,
anebo začnete pracovat s IS Inside :-)
- Přiřazení čísla zakázky ve fázi nabídky nebo příjmu objednávky
- Zjištění dostupnosti zboží a služeb s rozlišením na zakázky
- Rozlišení zakázek v dodavatelských objednávkách
- Blokování skladových zásob pro zakázníky
- Kumulace objednávek pro více zakázek
- Výkazy práce na zakázkách